« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

2. Stwierdzenie prawomocności sesji.

4. Przyjęcie protokołu z ostatniej sesji Rady Powiatu Szamotulskiego.

5. Sprawozdanie z działalności Zarządu Powiatu Szamotulskiego w okresie od 21 maja do 18 czerwca 2025 r.

6. Sprawozdanie z realizacji uchwał Rady Powiatu Szamotulskiego.

8. Debata nad raportem o stanie Powiatu Szamotulskiego za 2024 rok:

a) głosy radnych

b) głosy mieszkańców - na podstawie art. 30a ust. 6 i 7 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 107 z późn. zm.) mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie nad raportem o stanie powiatu, składa do przewodniczącego rady pisemne zgłoszenie, poparte podpisami co najmniej 150 osób. Zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja, podczas której ma być przedstawiany raport o stanie powiatu. Mieszkańcy są dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania przez przewodniczącego rady zgłoszenia.

10. Rozpatrzenie sprawozdania Zarządu Powiatu Szamotulskiego z wykonania budżetu Powiatu Szamotulskiego za 2024 rok.

12. Przedstawienie informacji o stanie mienia Powiatu Szamotulskiego na dzień 31 grudnia 2024 r.

13. Przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu o sprawozdaniu z wykonania budżetu Powiatu Szamotulskiego za 2024 rok wraz z informacją o stanie mienia Jednostki i objaśnieniami.

14. Przedstawienie wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie absolutorium dla Zarządu Powiatu Szamotulskiego za 2024 rok.

15. Przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu o wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Powiatu Szamotulskiego w sprawie udzielenia absolutorium Zarządowi Powiatu Szamotulskiego z tytułu wykonania budżetu za 2024 rok.

16. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Powiatu Szamotulskiego za 2024 rok.

23. Interpelacje i zapytania.

24. Wolne głosy i wnioski.

25. Zakończenie sesji.

« Powrót do strony głównej